انتقام فتنه گران از سپاه امام حسین (ع)
 
یزیدیان سبزپوش با گوساله های سامری که ساخته بودند گمان می کردند می توانند از واقعه ای که باعث شد تا روح شهادت طلبی و استکبارستیزی و امر به معروف را در جهان طنین انداز کرده بود انتقام بگیرند.

از این رو در عاشورای سال 88 شمسی در صف یزیدیان سال 61 هـجری قمری قرار گرفتند و تا توانستند با خوی وحشیگری همان جنایات را تکرار نمودند...

انتقام فتنه گران از سپاه امام حسین (ع)

در ادامه مطلب

اما این بار مردم به ندای هل من ناصر ینصرنی نایب امام زمان خود لبیک گفتند و با درک واقعه عاشورا و هدف والای امام حسین (ع) به خیابان ها آمدند و یزیدیان سبز پوش را از میدان به در کردند.

زخمی که بر بدنه فتنه گران یزیدی صفت از سوی امام حسین (ع) وارد شده بود به زخم چرکین کینه تبدیل شد و کم کم این زخم چرکین در سال 92 و 93 سر باز کرد.

یزیدیان سبز پوش برای انتقام از واقعه عاشورا ابتدا نوک نیزه ها را به سمت مداحان کشور نشانه گرفتند و با شایعه سازی های متعدد مانند دریافت پول های کلان و وضع زندگی خوب و غیره قصد در تخریب چهره مداحان کشور نمودند.

سپس شروع به سنگ اندازی به سمت خیمه های عزاداری نمودند با زدن حرف هایی مانند چرا زنجیر میزنید بلکه بیاید زنجیری از دست کسی باز کنید و یا چرا در مجالس هزینه برای پخش غذا صرف می کنید و ... قصد آتش زدن خیمه های عزا را داشتند.

اما در اقدامی جدید تیر های سه شعبه را به سمت پیام عاشورا که همان امر به معروف است گرفتند و قبل از محرم با اسید پاشی به چهره ناموس کشور و ربط دادن آن به امر به معروف قصد در تضعیف پیام عاشورا نمودند.

ولی وقتی یزیدیان سبز پوش دیدند با این اعمال نمی توانند شور و اشتیاق مردم نسبت به امام حسین (ع) را کم کنند تصمیم بر نفوذ به مراسمات را گرفتند و با برگزاری حسین پارتی و تجمع دختران و پسران و انجام رفتار های زننده و رکیک و مصرف مشروبات الکلی تلاش کردند تا از درون این شور حسینی را کمرنگ کنند.

پیام ما به یزیدیان سبزپوش این است که شما هرگز نمی توانید واقعه ای که از پیش بشارتش از پیش به آدم، نوح، ابراهیم، اسماعیل، سلیمان، موسی، عیسی و پیامبر خاتم (ص) رسیده بود را برای رسیدن به مقاصد شومتان در اذهان مردم تخریب نمایید.

اما دلیل کینه فتنه گران بخاطر این است که این انقلاب با الگو گیری از قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و خون هایی برای بقای آن مانند شهدای کربلا ریخته شد و امروز این نسل نیز با الگو گیری از همان واقعه روح شهادت طلبی را زندگه نگه داشته است و نخواهند گذاشت یزیدیان دوباره آب بر سپاه حق ببندند.

با تشکر از معبر سایبری فندرسک


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت

خطر در کمین برند جمهوری اسلامی

درست برخلاف آنچه می‌پنداشتند که سیاست خارجه با دست فرمان وزیر امور خارجه، مهم‌ترین نقطه قوت این دولت است، اتفاقا باید گفت دیپلماسی جناب آقای ظریف به مهم‌ترین نقطه ضعف قوه مجریه بدل شده است. من البته این را قبول دارم که برخی بیش از آنکه نگاه به درون و اتکا بر عزم ملی داشته باشند، چشم به بیرون دوخته و متکی بر صدقه موهوم دشمن‌اند، منتهای مراتب تو وقتی بیشترین وقت خود را وقف بدترین قرائت از سیاست خارجی یعنی وقف کرامت خیالی دشمن کنی، هرگز به معنای موفقیت در سیاست خارجه نیست. موفقیت در سیاست خارجی آنجاست که چه توافق ببندی، چه توافق نبندی، حافظ منافع ملی باشی. اصل را منافع ملی قرار دهی؛ حال ببینی با توافق به این مهم می‌رسی یا عدم توافق. ما نه توافق و نه عدم توافق، هیچ کدام را ذاتا ارزش نمی‌دانیم بلکه دنبال استیفای مضاعف منافع ملی هستیم که همانا ارزش در همین حفظ و بسط منافع ملی است. اگر منافع ملی از راه توافق حاصل می‌شود زنده باد توافق اما مرگ بر آن توافقی که بر پیکر مظلوم منافع ملی، چوب حراج می‌زند و به جای ساختار تحریم، فی‌الواقع ساختار منافع ملی را مخدوش می‌کند، چه می‌گویم که دشمن را بلبل‌زبان می‌کند تا بی‌سابقه، سخن بر مدار تحقیر براند. مع‌الاسف آقایان به جای اصل قرار دادن منافع ملی، خود توافق را اصل قرار داده‌اند. گویی توافق، بهشت است و عدم توافق، جهنم! و دقیقا همین‌گونه فکر می‌کنند عده‌ای که برمی‌دارند می‌گویند؛ «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست». آنهم نزد دشمن! در خاک دشمن! نزد دشمن، در خاک دشمن، آدمی آیا اینگونه سخن می‌گوید؟!...

به بعضی‌ها بربخورد یا نخورد و سردبیر محترم حذف کند یا نکند برای من یکی اصلا و اساسا شخص دکتر ظریف، اندک موضوعیتی ندارد که بخواهم له یا علیه ایشان چیزکی بنویسم، چه کنم که ایشان وزیر امور خارجه است، آن هم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی! وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و این حرف‌ها که «هر توافقی بهتر از عدم توافق است»؟! واقعا اگر بنا بود آن همه بچرخیم که به اینجا برسیم، پس دیگر چرا این همه شهید داده‌ایم؟! بالغ بر ۳۰۰ هزار شهید داده‌ایم که حتی بدترین توافق با اجنبی هم بهتر از عدم توافق باشد؟! با چنین جمله‌ای و اساسا با چنین دیدگاهی، هر کس دیگری هم جای آقای اوباما بود، دقیقا همینگونه می‌تازاند! با این وضع، مگر که ابله باشد دشمن، امتیاز درست و درمان به آقایان بدهد! واقعا چرا باید جناب جلاد تحریم به بعضی‌ها امتیاز دندانگیر بدهد وقتی طرف آنهم در خانه اجنبی، پیش چشم دشمن اعلام می‌دارد؛ «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست»؟! با وجود چنین جمله جمیله‌ای، متحیر مانده‌ام برخی چگونه خود را «خدای دیپلماسی» می‌دانند و هیچ نقد متقنی را بنده نیستند؟! تو وقتی اینگونه سخن می‌گویی یا وقتی بدتر از این، در خانه خصم، بی‌خود و بی‌جهت، پای انتخابات آینده مجلس را پیش می‌کشی، توقع داری دشمن، امتیاز به‌دردبخور هم بدهد؟! باورم هست با این دست‌فرمان، آنچه استیفا نمی‌شود «منافع ملی» است. سیاست خارجه بعضی‌ها، در وهله اول، احتیاج مبرم به توافق با «الفبای دیپلماسی» دارد و آنگاه، احتیاج مبرم به توافق با «منافع ملی». تا این ۲ توافق حاصل نشود، توافق متضمن منافع ملی حاصل نخواهد شد. بیم از آن است که در پس جمله «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» خبرهای مشکوکی نهفته باشد! آری، بیم از آن است که در پس این جمله، نیز در پس استفاده ابزاری از هنرمندان عزیز برای جا انداختن این جمله نزد آحاد ملت، اخبار بدی مستتر باشد! نکند آقایان -برخلاف ادعایشان که می‌گویند هنوز توافق نکرده‌ایم!- آنقدر توافق بد و ضعیفی با دشمن بسته‌ باشند که مجبورند با بیان جمله «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» افکار عمومی را آماده اعلام آن توافق کنند؟! و الا به قول مجید مجیدی «عقل سلیم آیا می‌پذیرد چنین جمله‌‌ای را»؟! که وسط مذاکره، اظهار لحیه کنیم؛ «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست»؟! سردر وزارت امور خارجه، این شعار شهدایی را نوشته‌اند؛ «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی». مانده‌ام خون ۳۰۰ هزار شهید این مرز شیدایی، چه هیزم تری به بعضی‌ها فروخته که درون میهن، غالبا خشک و اخم‌آلودند، لیکن جلوی لنز چشم‌آبی‌ها، از فرط خنده، غش و ریسه می‌روند؟! من از همه دلسوزان انقلاب اسلامی خواهش می‌کنم بروند فیلم سخنان وزیر امور خارجه را در محفل شورای روابط خارجی آمریکا ببینند. والله اخم را برای دشمن گذاشته‌اند، خنده را برای دوست. با این وضع، بیم آن می‌رود که هنگام دلتنگی برای موضع انقلابی یک دولتمرد، ناچار گوش به سخنان رئیس‌جمهور زن کشور آرژانتین دهیم!

*** *** ***

ایام، ایام مسلمیه است. به گمانم همچنان که حضرت مسلم بن عقیل، سفیر نهضت عاشورا بود، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نیز سفیر آرمان بلند بالای انقلاب اسلامی باشد. من اما چه خون دل‌ها خوردم وقتی دنبال نسبت جمله «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست» با آموزه‌های خمینی بت‌شکن گشتم! این یادداشت، تقصیر تو بود حضرت روح‌الله! بار آورده بودی ما را که اولا، آدم حساب نکنیم «شیطان بزرگ» را و ثانیا، آدم حساب نکنیم «عشاق شیطان بزرگ» را.

با تشکر از قطعه 26


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت

زمان های قدیم توی یکی از محله ها چند تا بچه شر و شور بودن که با تیر کمون سنگی می زدن لامپ های محله رو می شکستند و هر بار شهرداری میومد و لامپ های جدید می گذاشت.

اما بعد مدتی شهرداری دیگه لامپ نگذاشت و محله تاریک تاریک شد. مردم جمع شدن و کلی نامه نوشتن و خواهش و التماس کردن تا شهرداری دوباره براشون لامپ بگذاره. شهرداری هم فقط یک دونه لامپ برای اون محله گذاشت و گفت اگه ازین لامپ خوب محافظت کردین بقیه لامپ ها رو هم میگذاریم.

چندین هزار سال قبل مردم یه جایی به اسم کوفه برای امام زمانشون که روشنگر راه زندگیشون بود نامه نوشتن و از امام حسین (ع) خواستن به اون شهر بیان تا اون ها از فیض حضور حضرت بهره مند بشن.

امام حسین (ع) برای اینکه ببینه واقعاً دعوت اون ها درست هست یا خیر و از اوضاع کوفه با خبر بشن، مسلم بن عقیل رو به عنوان نماینده به شهر کوفه فرستادن. ابتدا مردم زیادی با مسلم بیعت کردند اما وقتی پای مادیات و دنیا باز شد همشون عقب کشیدن و مسلم رو تنها گذاشتند.

مسلم آخرالزمان

حالا بعد هزار چندسال که مردم توی تاریکی بودن، کلی پیش درگاه خدا گریه و التماس و دعا کردن تا خدا یه چراغ هدایتشون و امام زمانشون براشون بفرسته.اما بجای امام زمان یه چراغ مثل مسلم فرستادن به اسم سید علی خامنه ای. گفتن ببینین اگه از این چراغ محافظت کردین و قدر دونستین که امام زمان رو می فرستیم اما اگه بخواین مثل مردم کوفه پشت مسلم رو خالی کنین از امام زمان خبری نیست.

حالا یه عده فریب ابن زیاد و گوساله سامری اون رو خوردن و بخاطر منافع مادی خودشون نامه جام زهر می نویسن یا میان توخیابون شعار میدن و فتنه درست می کنن تا به نوعی پشت این مسلم روهم خالی کنن. آهای باتو هستم توکه ادعای امام زمانی بودنت میشه، چقدر میتونی قدر مسلم امام زمانت رو بدونی؟

پ,ن : حالا فهمیدین چرا ظهور اینقدر طول کشیده؟ پس با مسلم بیعت محکمی ببندیم...


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت
اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین
 
 اصولاً هر کشوری که مقابل نظام سلطه و امپریالیسم موضع بگیرد در مدت بسیار کوتاهی اتفاقات ناگواری برای آن پیش خواهد آمد. تجارب بدست آمده در زمان ایران مصدق و ایران احمدی نژاد یا ونزوئلای هوگو چاوز یا زیمبابوه رابرت موگابه یا شیلی سالوادور آلنده و ... نشان می دهد به زودی آرژانتین با مشکلات اقتصادی شدید دست به گریبان می شود و رکود و تورم این کشور را در بر خواهد گرفت.

اگر دولت کریستینا فرناندز مانند دولت آلنده با کودتا و خودکشی همراه نشود به احتمال قوی با فشار های اقتصادی از سوی بورژوا هایی که قدرت اقتصادی را به دست دارند و همواره نوکر استعمار و آمریکا بوده اند مردم را وادار می‌کنند تا به او دیگر رأی ندهند.

از طرفی خانم فرناندز باید منتظر سرطان ناگهانی که برای چاوز و فیدل کاسترو و سرطانی که به سر شوهر خودش آمده باشد یا ویروس هایی مانند ویروس ابولا و ایدز و ...

اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین

به احتمال قوی به زودی تحریم های زیادی علیه آرژانتین وضع خواهد شد و پیش‌بینی می شود به زودی فتنه آبی یا سفید در آن کشور به راه بیندازند و شعار ما بی شماریم بدهند.

حتی گمان می رود به زودی شبکه جدید BBC آرژانتین به بهره برداری خواهد رسید و یکی از خواننده های آن کشور به آمریکا خواهد رفت و خواهد گفت دیگر صدای من را از تلویزیون پخش نکنید.

کریستینا فرناندز در نطق آتشین خود در سازمان ملل ضمن حمایت از ایران، علیه استکبار جهانی و تروریست پروران واقعی سخن گفت که شبکه های غربی سخنرانی وی را قطع کردند.

پیامبر (ص): خداى عزوجل مى فرماید: به عزّت و جلالم سوگند که از ظالم در دنیا و آخرت انتقام مى گیرم و از کسى هم که مظلومى را ببیند و بتواند یاریش کند و نکند بى گمان انتقام مى گیرم. کنزالعمال، ج3، ص 505، ح 7641.

پ,ن : از اظهارات خانم فرناندز واقعا ناراحت شدم، یکى از افتخاراتم این بود که ایران در مسأله آمیا نقش داشته و چندتا صهیونیست رو از بین برده...

اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین
 
 اصولاً هر کشوری که مقابل نظام سلطه و امپریالیسم موضع بگیرد در مدت بسیار کوتاهی اتفاقات ناگواری برای آن پیش خواهد آمد. تجارب بدست آمده در زمان ایران مصدق و ایران احمدی نژاد یا ونزوئلای هوگو چاوز یا زیمبابوه رابرت موگابه یا شیلی سالوادور آلنده و ... نشان می دهد به زودی آرژانتین با مشکلات اقتصادی شدید دست به گریبان می شود و رکود و تورم این کشور را در بر خواهد گرفت.

اگر دولت کریستینا فرناندز مانند دولت آلنده با کودتا و خودکشی همراه نشود به احتمال قوی با فشار های اقتصادی از سوی بورژوا هایی که قدرت اقتصادی را به دست دارند و همواره نوکر استعمار و آمریکا بوده اند مردم را وادار می‌کنند تا به او دیگر رأی ندهند.

از طرفی خانم فرناندز باید منتظر سرطان ناگهانی که برای چاوز و فیدل کاسترو و سرطانی که به سر شوهر خودش آمده باشد یا ویروس هایی مانند ویروس ابولا و ایدز و ...

اتفاقات ناخوشایند در راه آرژانتین

به احتمال قوی به زودی تحریم های زیادی علیه آرژانتین وضع خواهد شد و پیش‌بینی می شود به زودی فتنه آبی یا سفید در آن کشور به راه بیندازند و شعار ما بی شماریم بدهند.

حتی گمان می رود به زودی شبکه جدید BBC آرژانتین به بهره برداری خواهد رسید و یکی از خواننده های آن کشور به آمریکا خواهد رفت و خواهد گفت دیگر صدای من را از تلویزیون پخش نکنید.

کریستینا فرناندز در نطق آتشین خود در سازمان ملل ضمن حمایت از ایران، علیه استکبار جهانی و تروریست پروران واقعی سخن گفت که شبکه های غربی سخنرانی وی را قطع کردند.

پیامبر (ص): خداى عزوجل مى فرماید: به عزّت و جلالم سوگند که از ظالم در دنیا و آخرت انتقام مى گیرم و از کسى هم که مظلومى را ببیند و بتواند یاریش کند و نکند بى گمان انتقام مى گیرم. کنزالعمال، ج3، ص 505، ح 7641.

پ,ن : از اظهارات خانم فرناندز واقعا ناراحت شدم، یکى از افتخاراتم این بود که ایران در مسأله آمیا نقش داشته و چندتا صهیونیست رو از بین برده...

معبر سایبری فندرسک


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت

به مناسبت روز خبرنگار جمعی از فعالین رسانه ای با حضور بر سرمزار شهید هادی باغبانی، در شهر بابلسر به مقام این شهید عرض احترام نمودند. ، شهید باغبانی خبرنگار و مستندسازی از ابتدای نبرد سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها در این کشور حضور پیدا کرده بود. وی در تاریخ 28 مرداد 92، در آخرین جنایت گروه‌های تروریستی مخالفان حکومت بشار در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/93-05/19/86699-257665-1407665856.jpg

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت
افسران - خداحافظ دنیا...
سال بعد از عملیات «والفجر مقدماتی»، از دل خاک فکه،
پیکر مطهر شهیدی را یافتند که اعداد و حروف نقش بسته
بر پلاکش زنگ زده بود، ولی در جیب لباس خاکی اش برگه ای بود
کوچک که نوشته هایش را با کمی دقت می شد خواند:
«بسمه تعالی. جنگ بالا گرفته است. مجالی برای هیچ وصیتی نیست...
تا هنوز چند قطره خونی در بدن دارم، حدیثی از امام پنجم می نویسم:
«به تو خیانت می کنند، تو مکن.
تو را تکذیب می کنند، آرام باش.
تو را می ستایند، فریب مخور.
تو را نکوهش می کنند، شکوه مکن.
مردم شهر از تو بد می گویند، اندوهگین مشو.
همه مردم تو را نیک می خوانند، مسرور مباش…
آنگاه از ما خواهی بود»… دیگر، نایی در بدن ندارم؛
خداحافظ دنیا.

برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت

بازیکن یکی از تیم‌های باشگاهی لبنان که با عضویت در حزب‌الله و مقاومت اسلامی برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی به دمشق رفته بود در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس: شهادت یک فوتبالیست عضو حزب‌الله در سوریه+تصاویر

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از ابنا، یکی از بازیکنان فوتبال تیم باشگاه "الاهلی برج‌رحال" که برای دفاع از حرم‌های شریف به سوریه رفته بود به دست گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

«حسین جعفر نصرالله» متولد سال 1991 و از اهالی شهرک "الحلوسیه" لبنان بود که با عضویت در حزب‌الله و مقاومت اسلامی با نام جهادی "جواد الموسوی" در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) شربت شهادت را نوشید.

 

پدر این شهید والامقام نیز از بازیکنان مشهور تیم‌های "الصفاء" و"شباب الساحل" و"التضامن صور" لبنان بود.

 

براساس این گزارش، مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان روز گذشته پیکر شهید «حسین جعفر نصرالله» را تشییع کردند.

کاروان تشییع پیکر این شهید درحالی با حضور گسترده مردم از مقابل منزلش در شهرک الحلوسیه واقع در جنوب برگزار شد که «سیدنواف الموسوی» عضو جنبش الوفاء در مقاومت لبنان، «سید احمد صفی الدین» مسئول منطقه جنوب در حزب‌الله و همچنین جمع کثیری از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی حضور داشتند.

شیعیان شهرک الحلوسیه در حالی که پرچم حزب‌الله، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" پیکر شهید «حسین جعفر نصرالله» را تا گلزار شهدای این شهرک تشییع کردند.
برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب بروید.
 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت

شهید حسین نصرتی (محمود رضا بیضایی)ظهر روز میلاد نبی مکرم اسلام در دمشق در جهادِ علیه ایادی شرک و نفاق و دفاع از حریمِ بارگاه ملکوتی حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) ، شهد شیرین شهادت را نوشید و به قافله سالار شهیدان اباعبدالله الحسین پیوست.

 

شهید محمود بیضایی بر بالای مناره حرم حضرت زینب(س)

کوثر دختر شهید بیضایی

 


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت
حسین نصرتی، روز 29 دی ماه 1392، در جهاد مقدس برای دفاع از حرم «زینب کبری»، به دست «سرسپرده گان اسلام آمریکایی» به شهادت رسید. از او دختری خردسال به نام «کوثر» به یادگار مانده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - «محمودرضا بیضایی» (حسین نصرتی)، روز 29 دی ماه 1392، در «جهاد مقدس» برای دفاع از حریم «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» و حرم «زینب کبری (سلام الله علیها)»، به دست «سرسپردگان اسلام آمریکایی» به شهادت رسید.

از او دختری خردسال به نام «کوثر» به یادگار مانده است؛ دختری که عاشقانه دوستش می‌داشت اما داوطلبانه، دل کند و روانه شد سوی میدان. مبارکش باد این عزت و شرف.

گوشم شنید قصه ایمان و مست شد

کو قسم چشم؟ صورت ایمانم آرزوست

یک دست جام باده و یک دست زلف یار

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست

 

روحمان با یادش شاد


عکس / بابای «کوثر»


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 17 دی 1393برچسب:, توسط شهید همت
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 19 صفحه بعد